MENU
ZNACZNIKI
Dzielnica Poniatów, widoczne od góry, panorama Poniatowa wraz z jednym z najstarszych kościołów katolickich, niżej, willa pana Pluschke(stoi do dziś w stanie idealnym), niżej gospoda pana Pluschke wraz z gorzelnią parową (żytniówki)[Ropucha]

Dodał: palokolo° - Data: 2009-06-27 20:08:40 - Odsłon: 8847
Lata 1908-1915


Od 1 stycznia 1951 r. dzielnica w granicach Wałbrzycha.

  • /foto/4895/4895986m.jpg
    1900 - 1902
  • /foto/6429/6429716m.jpg
    1900 - 1930
  • /foto/6430/6430801m.jpg
    1900 - 1930
  • /foto/6429/6429718m.jpg
    1900 - 1945
  • /foto/7112/7112232m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/5081/5081829m.jpg
    1907
  • /foto/252/252391m.jpg
    1910
  • /foto/5373/5373028m.jpg
    1911 - 1915
  • /foto/252/252295m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/9349/9349539m.jpg
    1918 - 1921
  • /foto/3524/3524008m.jpg
    1920
  • /foto/393/393397m.jpg
    1920 - 1940
  • /foto/4426/4426809m.jpg
    1920 - 1945
  • /foto/5902/5902815m.jpg
    1925 - 1930
  • /foto/5655/5655011m.jpg
    1927
  • /foto/353/353882m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/5512/5512642m.jpg
    1930 - 1935
  • /foto/5902/5902935m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/5512/5512655m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/10510/10510962m.jpg
    1935 - 1940
  • /foto/232/232090m.jpg
    1935 - 1941
  • /foto/420/420491m.jpg
    1938
  • /foto/4420/4420149m.jpg
    1938
  • /foto/3732/3732477m.jpg
    1945
  • /foto/367/367212m.jpg
    1972 - 1975
  • /foto/175/175564m.jpg
    2007
  • /foto/176/176644m.jpg
    2007
  • /foto/363/363452m.jpg
    2008
  • /foto/3709/3709444m.jpg
    2009
  • /foto/363/363463m.jpg
    2009
  • /foto/3732/3732964m.jpg
    2010
  • /foto/6448/6448224m.jpg
    2011
  • /foto/6448/6448229m.jpg
    2011
  • /foto/447/447047m.jpg
    2012
  • /foto/3393/3393974m.jpg
    2012
  • /foto/3409/3409698m.jpg
    2012
  • /foto/3406/3406450m.jpg
    2012
  • /foto/3842/3842086m.jpg
    2013
  • /foto/3978/3978268m.jpg
    2013
  • /foto/3978/3978269m.jpg
    2013
  • /foto/4831/4831214m.jpg
    2014
  • /foto/5057/5057292m.jpg
    2014
  • /foto/5041/5041630m.jpg
    2014
  • /foto/5492/5492637m.jpg
    2015
  • /foto/6738/6738686m.jpg
    2015
  • /foto/6020/6020008m.jpg
    2016
  • /foto/6188/6188034m.jpg
    2016
  • /foto/7354/7354810m.jpg
    2017
  • /foto/8539/8539978m.jpg
    2020
  • /foto/9457/9457015m.jpg
    2021
  • /foto/9243/9243529m.jpg
    2021
  • /foto/9349/9349469m.jpg
    2021
  • /foto/9349/9349470m.jpg
    2021
  • /foto/9349/9349472m.jpg
    2021
  • /foto/9358/9358125m.jpg
    2021
  • /foto/9368/9368099m.jpg
    2021
  • /foto/9376/9376504m.jpg
    2021
  • /foto/9424/9424400m.jpg
    2021
  • /foto/9449/9449451m.jpg
    2021
  • /foto/9449/9449453m.jpg
    2021
  • /foto/9449/9449456m.jpg
    2021
  • /foto/9449/9449459m.jpg
    2021
  • /foto/9449/9449461m.jpg
    2021
  • /foto/9754/9754117m.jpg
    2022
  • /foto/10118/10118938m.jpg
    2022
  • /foto/10118/10118939m.jpg
    2022
  • /foto/10118/10118940m.jpg
    2022

Marek E. - zbiory prywatne

Poprzednie: Zdjęcia lotnicze (Wałbrzych) Strona Główna Następne: ul. 11 Listopada


heck | 2018-12-18 21:07:52
Jest jeden mały ale istotny szczegół : "Villa Plüschke' a gospoda "pana Plischke" To raczej dwie różne osoby.
maras | 2018-12-18 21:25:35 | edytowany: 2018-12-18 21:25:55
I ten szczegół wydaje się problematyczny, bo na tej pocztówce ta willa nazywa się Villa Plischke... Zatem na którejś musi być błąd edytorski. Dla poprawności, w dawnej nazwie obiektu umieszczone są dwie wersje, bo na pewno jedna z nich jest poprawna :)
heck | 2018-12-18 21:32:27
Czyli tym bardziej ciekawa wersja - "z błędem"
maras | 2018-12-18 21:37:26
:)