Przystanek kolejowy, bezobsługowy, uruchomiony na początku lat 90. (prawdopodobnie w 1992 roku). Na przystanku znajdowała się wiata oraz dwa jednokrawędziowe, ziemne perony. W ramach modernizacji linii Wrocław - Poznań na przystanku zdecydowano o przebudowie peronów oraz o budowie pod torami przejścia podziemnego. Przejście zlokalizowano jednak w niewygodnej odległości od peronów, stąd nie będzie się cieszyć zainteresowaniem pasażerów. Ponadto w 2013 roku budowa na przystanku Garbce została porzucona, ...
Przystanek kolejowy, bezobsługowy, uruchomiony na początku lat 90. (prawdopodobnie w 1992 roku). Na przystanku znajdowała się wiata oraz dwa jednokrawędziowe, ziemne perony. W ramach modernizacji linii Wrocław - Poznań na przystanku zdecydowano o przebudowie peronów oraz o budowie pod torami przejścia podziemnego. Przejście zlokalizowano jednak w niewygodnej odległości od peronów, stąd nie będzie się cieszyć zainteresowaniem pasażerów. Ponadto w 2013 roku budowa na przystanku Garbce została porzucona, a przejście podziemne nieukończone i stopniowo dewastowane przez brak wykonania prawidłowo odwodnienia.
Pokaż więcej
Pokaż mniej
|
|||||||||||||||||||||||||
|
||