MENU
Kolumna idzie z Sobięcina w kierunku Srodmieścia, jest to teraźniejsze miejsce obok stacji benzynowej /skrzyżowanie 1Maja i Skarżyskiej/. Linia tramwajowa nie jest dwutorowa, to jest mijanka i dlatego równolegle biegną dwa tory i nad nimi widać dwa przewody z prądem. Na dalszym planie widoczna usypana pryzma pod kolejką linową łączącą kop. Chrobry z szybem Maria. [Mroczan]

Dodał: ragnar - Administrator° - Data: 2013-07-06 16:21:41 - Odsłon: 4415
Rok 1953

  • /foto/6807/6807358m.jpg
    1895 - 1905
  • /foto/5970/5970380m.jpg
    1896
  • /foto/5980/5980021m.jpg
    1896
  • /foto/5631/5631295m.jpg
    1898 - 1899
  • /foto/3471/3471054m.jpg
    1900 - 1906
  • /foto/6025/6025653m.jpg
    1900 - 1910
  • /foto/3591/3591247m.jpg
    1903
  • /foto/176/176403m.jpg
    1905 - 1906
  • /foto/3525/3525821m.jpg
    1907
  • /foto/4140/4140798m.jpg
    1907
  • /foto/4843/4843248m.jpg
    1908
  • /foto/6512/6512911m.jpg
    1908
  • /foto/6689/6689499m.jpg
    1908
  • /foto/3235/3235927m.jpg
    1909
  • /foto/7639/7639204m.jpg
    1909
  • /foto/3199/3199686m.jpg
    1910
  • /foto/3221/3221079m.jpg
    1910
  • /foto/7642/7642260m.jpg
    1910
  • /foto/7640/7640633m.jpg
    1910
  • /foto/252/252659m.jpg
    1910 - 1912
  • /foto/7732/7732052m.jpg
    1910 - 1912
  • /foto/3761/3761557m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/3449/3449863m.jpg
    1910 - 1918
  • /foto/5793/5793995m.jpg
    1910 - 1920
  • /foto/3619/3619594m.jpg
    1911 - 1912
  • /foto/3496/3496590m.jpg
    1912
  • /foto/3496/3496686m.jpg
    1912
  • /foto/3507/3507084m.jpg
    1912
  • /foto/3521/3521485m.jpg
    1912
  • /foto/5942/5942948m.jpg
    1912
  • /foto/5944/5944217m.jpg
    1912
  • /foto/6266/6266258m.jpg
    1912
  • /foto/388/388393m.jpg
    1912
  • /foto/5944/5944233m.jpg
    1913
  • /foto/7640/7640619m.jpg
    1913
  • /foto/3202/3202441m.jpg
    1914
  • /foto/3255/3255838m.jpg
    1914
  • /foto/3263/3263746m.jpg
    1914
  • /foto/6266/6266340m.jpg
    1914
  • /foto/6265/6265494m.jpg
    1914
  • /foto/6265/6265671m.jpg
    1914
  • /foto/442/442739m.jpg
    1914 - 1918
  • /foto/281/281360m.jpg
    1914 - 1930
  • /foto/3208/3208711m.jpg
    1915
  • /foto/175/175572m.jpg
    1915 - 1925
  • /foto/7654/7654508m.jpg
    1918
  • /foto/7668/7668149m.jpg
    1919
  • /foto/7642/7642263m.jpg
    1919
  • /foto/3196/3196423m.jpg
    1920
  • /foto/4324/4324505m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/5650/5650650m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/6753/6753243m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/4546/4546091m.jpg
    1921
  • /foto/272/272242m.jpg
    1922 - 1934
  • /foto/3871/3871302m.jpg
    1927
  • /foto/181/181436m.jpg
    1929 - 1932
  • /foto/5586/5586422m.jpg
    1930
  • /foto/6104/6104636m.jpg
    1930
  • /foto/3589/3589360m.jpg
    1930 - 1940
  • /foto/3810/3810094m.jpg
    1930 - 1944
  • /foto/36/36284m.jpg
    1930 - 1945
  • /foto/346/346944m.jpg
    1933 - 1939
  • /foto/5938/5938226m.jpg
    1934 - 1937
  • /foto/244/244489m.jpg
    1935 - 1939
  • /foto/3886/3886648m.jpg
    1935 - 1939
  • /foto/420/420406m.jpg
    1937 - 1938
  • /foto/5118/5118175m.jpg
    1942
  • /foto/199/199067m.jpg
    1946 - 1948
  • /foto/303/303226m.jpg
    1950
  • /foto/4800/4800419m.jpg
    1950 - 1959
  • /foto/317/317662m.jpg
    1950 - 1960
  • /foto/391/391144m.jpg
    1950 - 1960
  • /foto/439/439163m.jpg
    1950 - 1960
  • /foto/303/303199m.jpg
    1953
  • /foto/147/147218m.jpg
    1957
  • /foto/8361/8361035m.jpg
    1957
  • /foto/100/100630m.jpg
    1958
  • /foto/104/104675m.jpg
    1959
  • /foto/7154/7154072m.jpg
    1959 - 1961
  • /foto/326/326811m.jpg
    1960
  • /foto/340/340398m.jpg
    1960
  • /foto/3573/3573778m.jpg
    1960 - 1970
  • /foto/191/191168m.jpg
    1961
  • /foto/44/44899m.jpg
    1961 - 1966
  • /foto/40/40569m.jpg
    1964
  • /foto/166/166917m.jpg
    1964
  • /foto/264/264192m.jpg
    1966 - 1969
  • /foto/188/188827m.jpg
    1967
  • /foto/188/188830m.jpg
    1967
  • /foto/207/207503m.jpg
    1969 - 1971
  • /foto/318/318164m.jpg
    2010
  • /foto/3948/3948401m.jpg
    2010
  • /foto/3877/3877312m.jpg
    2012
  • /foto/3399/3399079m.jpg
    2012
  • /foto/3399/3399080m.jpg
    2012
  • /foto/3399/3399081m.jpg
    2012
  • /foto/3399/3399083m.jpg
    2012
  • /foto/7615/7615515m.jpg
    2018
  • /foto/8131/8131557m.jpg
    2019
  • /foto/8329/8329627m.jpg
    2019
  • /foto/8329/8329630m.jpg
    2019

Polska Kronika Filmowa 1945 - 1990 Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych , WFiD , Warszawa

Poprzednie: 2012 - 2013 - Przebudowa ul. Uczniowskiej Strona Główna Następne: Budynek nr 3


mroczan | 2013-07-06 20:15:06
Na fotografii kolumna idzie z Sobięcina w kierunku Srodmieścia, jest to teraźniejsze miejsce obok stacji benzynowej /skrzyżowanie 1Maja i Skarżyskiej/. Linia tramwajowa nie jest dwutorowa, to jest mijanka i dlatego równolegle biegną dwa tory i nad nimi widać dwa przewody z prądem. Na dalszym planie widoczna usypana pryzma pod kolejką linową łączącą kop. Chrobry z szybem Maria.
ragnar - Administrator | 2013-07-06 20:23:46
:) Dzięki.